Tanyalah hati dulu sebelum menulis. Ingatlah, apa yang kita tulis itu bakal menjadi saksi di akhirat kelak, kerana di sana kita akan dinilai di hadapan Allah mengenai apa yang kita tulis itu.

Iklan

Iklan

Thursday, January 27, 2011

Mood nak marah

Hari ini mood macam tak berapa nak baik. Rasa nak marah orang sahaja.



Nota:
1. Kalau anda suka minum air milo, maka order air milo.
2. Kalau anda suka minum air jagung, maka order air jagung.
3. Tak kisah apa pilihan anda, anda kena habiskan air anda.
4. Malainkan anda seorang yang suka membazir.
5. Membazir amalan syaitan!
6. Dengan kata lain,  'Please work smart'
7. Jangan nak menyusahkan orang lain.
8. Setiap orang ada masalah, kerja dan tanggungjwab masing-masing.
9. Maka buat kerja anda
10. Kerana saya ada kerja saya yang saya kena buat.
11. Dalam sehari, seseorang itu perlu minum sekurang-kurangnya 8 gelas air sehari.
12. Sekian, terima kasih.

10 comments:

  1. mendalam juga entry di atas..baik lah work smart..

    ReplyDelete
  2. tapi kenapa ada 6 gelas jer? kata kena minum 8 gelas???

    ReplyDelete
  3. I like the variation of colors.. ;)

    ReplyDelete
  4. hehe...stuju ngan papa bear..btw,knape ni mcm xde mo0d je..meh la st0ry2..=)

    ReplyDelete
  5. huhu.. nak marah sy ke?
    terasa pedas... :(

    ReplyDelete
  6. saya tak guna gelas, saya togok... kahkahkah... saje nak meredakan jiwa kacau awak tu...

    ReplyDelete
  7. kak m marah ke.. tak baik marah2 kak m..

    ReplyDelete
  8. nice entri...

    simple but ... i like!

    ReplyDelete
  9. Kaler air2 tuh... Takut aku tengok... Huhuhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...