Tanyalah hati dulu sebelum menulis. Ingatlah, apa yang kita tulis itu bakal menjadi saksi di akhirat kelak, kerana di sana kita akan dinilai di hadapan Allah mengenai apa yang kita tulis itu.

Iklan

Iklan

Thursday, December 09, 2010

Restaurant Brisik

Air serai ( rasa macam air gula + serai)


Gado-gado (sedap)

Kerabu mangga (sedap)

Nasi tomyam..

Nasi Brisik
Restaurant Brisik
Jaya One 72a Jalan Universiti
46200 Petaling Jaya
http://www.brisik.com.my/

I when eating to Brisik with Aqilah and Cik Peah

Nota:
1. A cozy place sesuai untuk group meeting
2. Ada one group sebelah meja kami buat meeting. Kami curi2 dengar.
3. Ada ikan siakap yang sangat besar yang depa tak abis makan. (hanya dijamah 2-3 sudu sahaja, ikan itu sangat besar)
4. Kenapa tak mau bagi kat kami???
5. Tak sedap ke ikan tu?
6. Siakap senohong gelama ikan duri, bercakap bohong lama2 mencuri.
7. Mencuri hukumnya berdosa
8. Berbohong pun hukumnya berdosa.



10 comments:

  1. a.d.a.m
    err.. yer air serai..
    mula2 takut nak minum jugak.. :)

    ReplyDelete
  2. sedap ke air serai??
    i x penah try lagi..
    huhui.. kerabu mangga mengoda lah :)

    ReplyDelete
  3. cam sedap jer..huhuhh..sabar2 misi masih belum tercapai..ehehhe

    ReplyDelete
  4. amirrah zawani
    air serai.. rasa serai.. bagi saya rasa dia sedap.. macam minum air lemon.. rasa lemon..

    kerabu mangga tu.. memang sedap..

    ReplyDelete
  5. iera
    settlekan mission anda dulu.. nanti baru bedal.. :)

    ReplyDelete
  6. sedap ke? mahal ke? brisik? kalau bahasa indonesia, bising or kecoh ler tu... bising ke situ?

    ReplyDelete
  7. I love gado2, kerabu mangga, tomyam, siakap(yg dah masak of course :-) )..

    basically mmg suka makan..hehehe..

    :-)

    ReplyDelete
  8. papabear
    mahal skit la..

    brisik maknanya bising ke? ingatkan berbisik.. tempatnya cozy.. hanya ada alunan irama keroncong..

    ReplyDelete
  9. cheqna
    saya pun suker makan.. tapi kena jaga makan.. sebab badan suda naik.. mau turun cukup payah.. :(

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...