Tanyalah hati dulu sebelum menulis. Ingatlah, apa yang kita tulis itu bakal menjadi saksi di akhirat kelak, kerana di sana kita akan dinilai di hadapan Allah mengenai apa yang kita tulis itu.

Thursday, March 24, 2011

Hot Air Balloon 2011 : Darth Vader

Masa Event Hot Air Balloon di Putrajaya tahun lepas, kawan si bungaOren, Eyan berjaya snap gambar Darth Vader bermula dari Darth Vader bangun tidur (darth vader kelihatan seolah2 sedang tidur ketika angin dimasukkan ke dalam belon itu - ada la anglenya) sehingga ia terbang tinggi di angkasa.

Oleh yang demikian, tahun ini, si bungaOren ni dah pasang hajat nak cuba try snap benda yang sama. Namun disebabkan lokasi si bungaOren tu diluar pagar, maka si bungaOren hanya berjaya snap gambar belon-belon panas lain seolah-olah melarikan diri daripada Darth Vader. Jadilah daripada tak ada langsung kan. Paling penting ada cerita yang boleh disampaikan melalui gambar itu. Ada cerita ke pun ? Tengok lah sendiri.






Nota:
1. Kerja makin banyak
2. Hati kena tenang.
3. Buat kerja yang senang2 dulu
4. Baru boleh fokus pada kerja yang susah.
5. My work my way.
6. Wrong way ?
7. Make a U turn
8. Apa2 pun enjoi.

4 comments:

  1. Ala.. Time aku pg... Menatang nih baru j nak pam... Dia yg lambat sekali kembang... Last2 aku x tunggu pon... Lepas tgk Doraemon.. AKu blahhh

    ReplyDelete
  2. hahaha.. depa pam kejap je menatang bebelon ni.. next time tunggu naa... :)

    ReplyDelete
  3. jalan terus, dah tak leh nak gostan

    ReplyDelete
  4. nmo2
    jangan gostan.. buat u turn..
    (-_-)y

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...