Tanyalah hati dulu sebelum menulis. Ingatlah, apa yang kita tulis itu bakal menjadi saksi di akhirat kelak, kerana di sana kita akan dinilai di hadapan Allah mengenai apa yang kita tulis itu.

Iklan

Iklan

Monday, March 21, 2011

Hot Air Balloon 2011 : Panas burner

Cik bungaOren berjaya datang dekat dengan belon panas. Cik bungaOren dapat ambil gambar dekat2 dengan bakul dan dekat2 dengan burner dia. Panas oooi. Peluang ni memang tak dilepaskan. Cik bungaOren memang shoot sebaiknya. (perasaan yang perasan namanya..)

Macam mana boleh masuk dekat-dekat tu? Mungkin sebab ada 'lesen kamera'. Kalau ada kamera boleh masuk. Tak pasti sama ada kena ada DSLR atau kamera compact pun boleh masuk. Kawan cik bungaOren hanya memegang sebiji kamera compact. Dan dia tidak dibenarkan masuk ke dalam kawasan pagar dengan alasan hanya seorang sahaja dalam satu kumpulan boleh masuk. Tapi ada juga orang yang takder kamera berada dalam kawasan pagar. (muskhil juga. tepi kerana sesat dan rasa tak payah bertanya.. maka abaikan kemuskilan itu)

Berbalik kepada kawan cik bungaOren tu, memang kasihan pada kawan cik bungaOren. Tetapi kalau kawan cik bungaOren masuk pun dia tak boleh buat apa2. Bateri kameranya sudah 'kong'. Saja jer ajak dia masuk join cik bungaOren dengan alasan yang cik bungaOren sangat pemalu orangnya.

Masuklah cik bungaOren ke dalam kawasan pagar seorang diri. Dan kawan cik bungaOren merajuk balik ke rumah dia kerana dia belum sarapan pagi.




Nota:
1. Cik bungaOren tinggalkan kawan cik bungaOren diluar pagar.
2. Kawan cik bungaOren tinggalkan cik bungaOren didalam pagar.
3. Rombongan cik kiah pun tinggalkan cik bungaOren dari kawasan fiesta hot air balloon.
4. Kesian kan?
5. Sungguh kasihan!

4 comments:

  1. now saya faham perasaan buah cempedak... yg di luar pagar tu..

    ReplyDelete
  2. bestnyerrr...nape x de picture yg penuh...nk tgk yg penuh.

    ReplyDelete
  3. papabear
    hahahaha.. selama ni dok dalam kotak je ke?

    nazrie
    nanti akan diupdate lagi gambarnye.. sabaq na..

    ReplyDelete
  4. ha ah.. lesennya adalah kamera..
    saya bernasib baik.. terlalu di gate.. pak gad tengah bukak bagi pemegang2 kamera masuk..saya melompat masuk!! puas hati!!! dapat gambar dekat2 dan masuk bawah belon!!
    :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...