Tanyalah hati dulu sebelum menulis. Ingatlah, apa yang kita tulis itu bakal menjadi saksi di akhirat kelak, kerana di sana kita akan dinilai di hadapan Allah mengenai apa yang kita tulis itu.

Iklan

Iklan

Monday, November 08, 2010

Katak batu


Katak oh katak
Kenapa engkau panggil hujan
Macam mana aku tak panggil
Ular nak makan aku2x

Nota kaki:
1. Musim tengkujuh sudah menjelma
2. Kepada mangsa2 banjir, harap anda bersabar menghadapi dugaan ini.
3. Kepada Teh Noi (mangsa banjir di kedah), sabaq a teh.
4. Korang yang lain2 nih.. jangan main hujan sesuka hati. Nanti demam.

9 comments:

  1. Peah oh Peah
    Kenapa engkau panggik k.emy
    macam mana aku tak panggil
    eFarmasi tak abes lagi 10x

    ReplyDelete
  2. peah
    Adoi bos.. akak dah mai pharmacy.. hang lak p mana nih?

    ReplyDelete
  3. iera
    uihkk.. katak betul2 la ni.. betul2 katak batu.. :P

    ReplyDelete
  4. dipaksa komen ...

    huh katak , tak sukeee tak sukeeee :p

    kak yemy sombong , datang kejap je...makan pun xsudi

    ReplyDelete
  5. thanx for komen.. nagakeciks..
    bukan sombong.. akak terkejut.. tengok hang.. awat la kurus sangat..

    ReplyDelete
  6. uk.... errr.. sinonim kah aku dgn katak ni? heheh dh tgk emy... sekali pandang terkejut sbb tgk katak hijau sgt..rupenya katak keras..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...