Tanyalah hati dulu sebelum menulis. Ingatlah, apa yang kita tulis itu bakal menjadi saksi di akhirat kelak, kerana di sana kita akan dinilai di hadapan Allah mengenai apa yang kita tulis itu.

Iklan

Iklan

Thursday, May 07, 2009

The best job in the world

'Apa yang paling penting bagi saya dalam hidup ialah untuk memiliki kerjaya yang seronok yang membuat saya gembira dan membuat orang lain tersenyum selain mencapai matlamat yang mencabar.'

Kalau la aku yang dapat keje tu.. anyway.. keje aku skrang ni pun best jugak.. pasal kena je @ sipi2 nak kena ngan motto mamat omputeh yang menang tu.. hehehe

4 comments:

  1. best la.. kalu tak.. sure kita dah tukar kerjaya.. hehehe

    ReplyDelete
  2. ..nak tau best tak best..cuma tak bergaji 6 bulan..

    ReplyDelete
  3. still best.. kalu tak.. orang yang tak bergaji 6 bulan tu sure dah cabut awal2 kan.. hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...