Tanyalah hati dulu sebelum menulis. Ingatlah, apa yang kita tulis itu bakal menjadi saksi di akhirat kelak, kerana di sana kita akan dinilai di hadapan Allah mengenai apa yang kita tulis itu.

Iklan

Iklan

Monday, April 27, 2009

Samudera Raya



Hari Terbuka Armada memberi peluang kepada masyarakat tempatan untuk melihat dengan lebih dekat lagi aktiviti tentera laut di TLDM Pangkalan Lumut dan dibenarkan naik kapal2 tentera laut terpilih.

First time naik kapal tentera laut ni.. masa kecil2 dahulu.. tak berapa nak ingat sangat.. yang aku ingat.. aku pernah naik tempat meriam tu.. pernah masuk kabin krew kapal.. pernah dok lepak2 kat atas kapal mengadap laut.. dan yang paling penting.. kapal tu bergerak merentasi laut selat melaka.. but it was long time ago.. kecik2 lagi.. kamera pun takder.. feel pun takder..

skrang dah berbeza.. semua orang bleh naik semua kapal2 tu.. tapi kapal tu tak bergerak.. huhuhu.. kalaulah kapal tu bergerak..

6 comments:

  1. bestnya.. ingat dulu pun pernah naik lapal trbag nuri.. tapi samar-samar je ingatan tu... uhuu :)

    ReplyDelete
  2. kalau masa boleh diulang kembali.. best kan..

    ReplyDelete
  3. kecik2 selalu mimpi naik kapal selam.. tuh pn blh dikira gak ke?

    ReplyDelete
  4. tak kira.. tak kira.. kira asing oo hehehe

    ReplyDelete
  5. ..kak emy..dolphin tu port kat kapal mana..

    ReplyDelete
  6. peah: gua malas nak layan soalan lu.. next question pls.. (-_*)y

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...