Tanyalah hati dulu sebelum menulis. Ingatlah, apa yang kita tulis itu bakal menjadi saksi di akhirat kelak, kerana di sana kita akan dinilai di hadapan Allah mengenai apa yang kita tulis itu.

Iklan

Iklan

Tuesday, April 26, 2011

Rumah : Peti ais baru

BungaOren dah ada peti ais baru @ peti sejuk @ ais box @ fridge @ refrigerator.

Jenama Panasonic. Saiz sederhana dengan mempunyai 2 pintu. Bahagian sejuk beku letaknya dibawah. Bahagian sejuk beku mempunyai fungsi auto dfros (nanti saya check ejaannya)

Semoga si bungaOren itu akan lebih berhati2 mengendalikan peralatan baru ini.








Nota:
1. Beli peti ais pun nak kecoh ke?
2. Nak kena letak dalam blog ke?
3. bungaOren: Nak buat camna..
4. bungaOren: Idea spontan bila tengok kotak peti ais.
5. bungaOren: kalu lmbat taip entry ni, ideakan terbang dibawa angin lalu.
6. Masa tak menunggu kita.
7. Saya berazam nak datang awal ke pejabat.
8. Amin

6 comments:

  1. (-_-)y
    bijak2.. jadik ler daripada takder...

    sayang nak buang kotak tu sebenarnya.. klu tak buang nnt semak rumah plak..

    ReplyDelete
  2. arwah dah peti ais lama @ peti sejuk @ ais box @ fridge @ refrigerator yang awak bocorkan hari tu ya!!??

    ReplyDelete
  3. ye... kkdg nk buang kotak pun sayang.. at least ade gambar pun jd la kan..

    ReplyDelete
  4. ini merupakan satu kejayaan! harus berbangga!

    ReplyDelete
  5. eh samalah peti sejuk kita....kotak tu sempat jugalah bertapak sebulan di rumah...saya tebuk dua biji tingkap, dan gamkan penutup bahagian dasar kotak untuk dijadikan pintu....dah siap...rumah mainan untuk budak-budak!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...