Tanyalah hati dulu sebelum menulis. Ingatlah, apa yang kita tulis itu bakal menjadi saksi di akhirat kelak, kerana di sana kita akan dinilai di hadapan Allah mengenai apa yang kita tulis itu.

Iklan

Iklan

Monday, October 20, 2008

Nenek kebayan?

PondokCabin - 2 orang ibu mithali telah bertukar menjadi nenek kebayan dengan tiba2 selepas memakan kek batik.. Peristiwa tersebut sangat menakutkan penduduk PondokCabin. Seluruh penduduk PondokCabin telah manjadi fobia untuk memakan kek batik buatan air tangan Shira. - Laporan Bernama emy

5 comments:

  1. Oo..fobia makan kek batik den yo.. xpo2, den bawak nanti, yang bernama zurainy or emy tu lah org 1st yg x bleh makan kek batik den..

    Diorg jadi nenek kebanyan tuh sbb terlebih makan kek tu.. Klu tidak sihat walafiat je..

    ReplyDelete
  2. dr gamba ni.. agak2 nenek mane yg paling ditakuti n dgn kata lain nenek mane yg paling berbakat sbg seorg nenek? hehe sori puans. :p

    ReplyDelete
  3. antara gambar yg membuatkan aku senak perut...selain dari gambar korang tutup mate ngan tangan tuh...dan gambar korang pakai topeng kat kedai pelik tuh...

    aaaa...ngeri...xyah layan kekasihku halau...tengok imej2 camnih je dah cukup mengecutkan perut saye...

    ReplyDelete
  4. gambar ni perlu di letak under 'PG'..

    PG = Parental Guidance Suggested. Some Material May Not Be Suitable For Children

    eheh.. ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...