Tanyalah hati dulu sebelum menulis. Ingatlah, apa yang kita tulis itu bakal menjadi saksi di akhirat kelak, kerana di sana kita akan dinilai di hadapan Allah mengenai apa yang kita tulis itu.

Iklan

Iklan

Sunday, October 05, 2008

Badak yang seksi

5 Syawal
Sofian : Kita p tesco jom?
Aku : Kat ShahAlam takder Tesco ke?
Ndak : Tesco jom..
Aku : Ni sorang lagi..
Emak : Jomm.. kita p Taiping..
Aku : Jommm lah...

3ptg
Wah.. tol plus ke arah Ipoh jammed
Aku : Syukur aku balik esok..

5ptg
Aku : Kita nak p mana nih?
Ramai2 : Kita p zoo la.. hahahaha...
Ramai2 : Jommm...

4 comments:

  1. hehe.. syok la ke zoo taiping..
    mana itu bukti?? ;)

    ReplyDelete
  2. Senah ups.. ashiena,
    saya dah letak gambar original dari kamera saya..

    Naga,
    Itu badak posing macam lu a.. dia buat mata seksi..

    ReplyDelete
  3. dier cube kak emy...dier cube...

    aaa...kadang2 terasa rindu gak taiping nih...

    mmmm

    ReplyDelete
  4. naga: rindu? bila masa hang p taiping weih!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...