Tanyalah hati dulu sebelum menulis. Ingatlah, apa yang kita tulis itu bakal menjadi saksi di akhirat kelak, kerana di sana kita akan dinilai di hadapan Allah mengenai apa yang kita tulis itu.

Iklan

Iklan

Saturday, October 18, 2008

Gadis pengembala lembu


5 orang perempuan pejabat telah menjadi sukarelawan bagi sebuah ladang menternak lembu. - Laporan Bernama emy

8 comments:

  1. tp yg berbaju kurung lagi ayu kelihatan seperti gadis kampung sbg mandur.. muahahha :))

    ReplyDelete
  2. peps,
    mak buyung tu.. dia tak kira.. sapa lalu depan dia.. sumer dia nak tanduk.. mujur dak shira dah pandai ngelak2.. huhuhu.. salah sorang budak cabin yang grad cemerlang.. hehehe...

    le3n,
    wanita berbaju kurung itu adalah isteri kepada pemilik lembu2 tu.. itu kak zaida la cakap.. akak sampaikan je.. hehehe

    ReplyDelete
  3. Mak buyung tuh nak tanduk shira sbb gayanya tak menepati citarasa ala-ala 'cow'. Tapi mana aci, naper si gadis berbaju kurung tu tak kena tanduk pun?

    ReplyDelete
  4. betul ke k.zaida yg ckp.. tp yg taip org len.. ngaku je k.emy.. hehe kalo isteri pemilik ladang tu ok gak.. hehehhe..

    mak buyong x menepati citarasa cow sbb shira nye tanduk cm sesungut.. bukan cam tanduk lembu.. hehe sori shira..

    ReplyDelete
  5. "lembu punya susu, sapi dapat nama" ..

    kaitan ayat ini dengan entry blog,
    hanyalah perkataan lembu itu.. :)

    ReplyDelete
  6. 1. shira...kat ladang lembu pun nak control cun....boring...boring
    2. yati..kenapa tanduk kat muka...gano...weh...
    3. akak rasa akak punyer ngan fiza jer yg jadi ...hehehe
    4. Kak emy mane?

    ReplyDelete
  7. shira: yg baju kurung tu bini pemilik lembu2 tu.. takkan nak tanduk bos sendiri kan..
    leen: betul leen.. kak zaida yg cakap.. (o_0)
    eyan: (0_o)p heeeappp!
    zaida: kemy wartawan.. mana leh ada dlm gambar da... kontrovesi kang..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...