Tanyalah hati dulu sebelum menulis. Ingatlah, apa yang kita tulis itu bakal menjadi saksi di akhirat kelak, kerana di sana kita akan dinilai di hadapan Allah mengenai apa yang kita tulis itu.

Iklan

Iklan

Tuesday, February 22, 2011

Gila Kentang

Apa korang buat kalu korang tiada kerja yang perlu dilakukan? Mengulor? Menikus? Mendesign?

Saya suka mendesign. Kawan-kawan saya pun ada yang punya hobi macam saya. Kami telah menghasilkan satu design yang sangat cantik. Bukan apa, design makanan adalah bukan termasuk dalam skop kerja design kami. Tetapi kami telah mencubanya. Anda bagaimana?

Maka terima lah hasil kerja tangan kami yang sungguhlah cantik itu.. hehehe..




Asal kentang yang kami design adalah daripada Meatball kedai makcik roIKEAh.  
Sungguh kretif kami ini kan. (-_-)y


Nota:
1. Pada satu hari kami telah berjaya menjalankan satu misi kerja
2. Untuk menselebratekan kejayaan itu kami telah mengulorkan diri ke kedai makcik roIKEAh
3. Kami sungguh gembira
4. Kami rasa kami berhak untuk selebrate kejayaan itu.
5. Maka kami pun selebratelah kejayaan yang tak seberapa itu
6. Anda suka selebrate kejayaan anda?
7. Saya suka. Rasanya kawan-kawan saya pun suka (-_-)y
8. Walaupun dengan hanya berjaya menyelesaikan masalah yang kecil.
9. Kita patut bangga (-_-)y
10. STK

4 comments:

  1. hhohohohoho bila pegi ni... tak tersrempak punn :D

    ReplyDelete
  2. tahniah dah berjaya siapkan keja..
    dan sebab rajin design fries tu..hehe

    :-)

    ReplyDelete
  3. mengapi-apikan betul ler cik kak sorang ni.. huhuhu

    ReplyDelete
  4. my favorite food kat kedau makcik roikeah hehe...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...