Tanyalah hati dulu sebelum menulis. Ingatlah, apa yang kita tulis itu bakal menjadi saksi di akhirat kelak, kerana di sana kita akan dinilai di hadapan Allah mengenai apa yang kita tulis itu.

Thursday, July 23, 2009

Cantik

Niat yang sudah lama..
Usaha yang belum pudar..
Namun aku masih belum berjumpa dengan yang sesuai..
Masing2 sudah bertukar..
Namun aku masih mencari..
Mencari sesuatu yang sesuai denganku..

Apa yang ada dengan ku?
Hanya papan kecunci dan tikus tanpa nyawa..
Bukan tak suka dengan apa yang terpapar ini..
Namun sesuatu perlu dilakukan ..
Keterdapatan ketidakcukupan yang memaksa aku mengubah..
Sesuatu yang sudah ku rasa cantik..

Akan ku teruskan niat ku ini..
Walaupun mendapat halangan..
Kemalasan peringkat yang amat tinggi..

Maka dengan itu aku tertanya2..
Warna apa ek? Yang sesuai untuk tema / design baru untuk blog aku ni..
Currently Merah dan Hitam masih kekal dihati..
Namun Biru dan Coklat cuba dimunculkan dengan inspirasi yang melangit..

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...