Tanyalah hati dulu sebelum menulis. Ingatlah, apa yang kita tulis itu bakal menjadi saksi di akhirat kelak, kerana di sana kita akan dinilai di hadapan Allah mengenai apa yang kita tulis itu.

Iklan

Iklan

Tuesday, January 27, 2009

Pagi yang cerah


Awal2 pagi mak dah bangun masak nasik lemak sambal sotong.. First strategi is makan2 kat taman di DanggaBay.. kunun2 nak berkelah.. the strategy has been cancel.. due too buat per makan sana.. baik makan kat rumah dengan tenang.. kita g sana jalan2 amik gamba..

Lepas sarapan... maka berduyun2 kami bergerak ke DanggaBay.. Aman dan tenteram tanpa sebarang gangguan yang tak diingini.. Cuti kan.. sapa yang sanggup bangun awal.. kami je yang suker bangun awal2 pagi nih.. hahahaha..

Dapat amik gambar dan bergambar di 'Pantai'.. pastu rumah2 melayu.. 2 jam masa berlalu.. kelibat2 yang tak diingini mula kelihatan.. moh kita balik..

Petang aku dah bergerak balik ke Shahalam.. i will miss my anak sedara tuh.. muahhh..

4 comments:

  1. alamak tetibe terasa nak makan nasi lemak kat BR corner tuh
    adeh kepingin tgh2 malam lak ko la ni emy..

    ReplyDelete
  2. hahaha.. aku tidak bersalah... yuummy.. tiber2 aku pun lapaq..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...