Tanyalah hati dulu sebelum menulis. Ingatlah, apa yang kita tulis itu bakal menjadi saksi di akhirat kelak, kerana di sana kita akan dinilai di hadapan Allah mengenai apa yang kita tulis itu.

Iklan

Iklan

Monday, January 26, 2009

Mahluk asing itu

Menu makbonda ku pagi ini, goreng pisang. Tengah hari masak soto ayam + nasi impit.
Ni yang aku tak suke kat mak aku ni.. suker masak sedap2.. lepas tu.. aku 'terpaksa' la makan.. hahahaha.. camna tuh.. anyway mak.. masakan mak memang sedap aaa.. yummy... (hahaha.. macam la masakan mak orang lain tak sedap kan).. tapi mak aku masak memang sedap ooo....
Patutnya awal2 pagi dah ke DanggaBay.. tapi makan nyer pasal.. trip tunda ke petang.. aku memang tak suker tempat2 tu.. waktu petang.. ramai sungguh orang2 asing.. terasa berada ditempat lain je.. Tak sampai 30minit di DanggaBay.. kami angkat kaki balik rumah lagi bagus..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...