Tanyalah hati dulu sebelum menulis. Ingatlah, apa yang kita tulis itu bakal menjadi saksi di akhirat kelak, kerana di sana kita akan dinilai di hadapan Allah mengenai apa yang kita tulis itu.

Thursday, February 02, 2012

Saya yang dengki

Kelmarin2 dulu 30 January 2012.. 

 Tapi tadi saya tengok gambar di atas tu dan saya tengok ada orang tu dok senyum sorang2! Maka saya jadi dengki!

Tapi semalam 1 February 2012 - Hari Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur - dan saya tak lupa tarikh itu, InsyaAllah.

Dan tadi selepas saya dengkikan orang, saya keluar, dan bila saya balik semula saya jumpa frame dan gambar ini atas keyboard saya! Saya sebak dan sedey dan sangat terharu!

Pada zaman dahulu! Budak itu ambil gambar ini dari simpanan saya.. dan framekan dan hadiahkan kepada saya tadi! Dan saya hanya mampu kata terima kasih dan saya sangat terharu!

Nota:
1. Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada anda-anda yang wish saya semalam!
2. Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada mereka berdua yang terlibat dalam pembikinan dan penyerahan frame bergambar itu (-_-)y
3. Terima kasih kepada emak saya kerana melahirkan dan membesarkan saya. 
4. Gambar itu gambar saya dengan arwah ayah saya..  Alfatihah kepada ayah saya.
5. Frame gambar itu sangat simple! Tapi saya sangat suka! Serius suka!
6. Tak payah teka saya yang mana. (-_-)y
7. Sekian, terima kasih!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...