Tanyalah hati dulu sebelum menulis. Ingatlah, apa yang kita tulis itu bakal menjadi saksi di akhirat kelak, kerana di sana kita akan dinilai di hadapan Allah mengenai apa yang kita tulis itu.

Iklan

Iklan

Wednesday, June 15, 2011

Makan Laksa



Nota:
1. Kelmarin, kelmarin, kelmarin, kelmarin.. mak kami buat laksa
2. Kelmarin, semalam dan hari ini saya ada training
3. Esok kena start baca buku
4. Lepas khatam banyak buku yang kena dibaca kena ambil periksa
5. Kalau ambil periksa kena lulus
6. Semoga saya dapat khatam buku2 itu dan lulus periksa itu.
7. Amin

12 comments:

  1. aittt...laksa ada letak daun pudina ke? x pernah mkn pun...nk try...nnt blk kg suruh mak wan buat lah...apa2 pun picture itu sangat cantik...i love it...

    ReplyDelete
  2. arggghhhh... teringat laksa power kat langkawi tau!!! mencik!!!

    ReplyDelete
  3. ala2 kat hotel la..amat menyelerakan..marvelous :)

    ReplyDelete
  4. Tahniah...tahniah....bila boleh rasa laksa ko ni?

    ReplyDelete
  5. tgk laksa time tgh puasa ganti.. mmg lapo.. tak boleh tahan..

    ReplyDelete
  6. suke!.. Alhamdulillah... bila akak nak buat untuk kami lagi?

    ReplyDelete
  7. nazrie
    hang tak pernah makan laksa penang ke? depa ada letak daun pudina la.. nenas pun derang letak..

    nm02
    mencik kat awak juga.. dendam terbalas.. selalu ai terliur tengok ur food picture.. hahaha..

    ReplyDelete
  8. lizah
    heheheh.. thanks kak.. blum rasa lagi tu..

    iera
    mau order ka?

    ReplyDelete
  9. zz
    makasih2..

    hyt
    dah dapat makan laksa?

    zmah
    (-_-)y

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...