Tanyalah hati dulu sebelum menulis. Ingatlah, apa yang kita tulis itu bakal menjadi saksi di akhirat kelak, kerana di sana kita akan dinilai di hadapan Allah mengenai apa yang kita tulis itu.

Iklan

Iklan

Wednesday, June 22, 2011

Badak Berendam



Nota:
1. Order sudah
2. Makan sudah
3. Tapi semasa entry ini ditaip, invoice belum kasi ke HR
4. Saya lupa invoice belum kasi ke HR
5. Harap anak tuan Restoran Rose 911 tak marah saya lama2
6. Saya order makanan daripada Restoran Rose 911 - Kampung Desa Pandan
7. Sedap2 makanan dikedai itu. (ayat sungguh bodek - harap anak tuan restoran baca blog ini)
8. Saya sungguh kurang rajin update blog skrang
9. Dah hari rabu rupernya hari ini

11 comments:

  1. sungguh lama saya tak makan kuih ni. susah nak cari.

    ReplyDelete
  2. badak berendam...kalau puteri mandi yang mcm mna pulak?

    ReplyDelete
  3. Padan la lama xde entry baru..Kemalasan rupanya...

    ReplyDelete
  4. nazrie.. puteri mandi yg bulat leper2 tu...

    ReplyDelete
  5. emy:
    ni upah utk lambat hantar invoice kaa? huhuh... ye sila hantar ke HR. TQ. :)

    ReplyDelete
  6. patut la suruh buka entri dia.. hehe sori la busy gile skrg..

    itupun org tu blh kata.. "saya tak tahu awak buat kerja apa"... huh

    ReplyDelete
  7. nm02
    carik kat restoran rose 911.. glamer restoran ni

    syai
    ngidam badak berendam? tau carik kat mana kan.. hehehe

    ReplyDelete
  8. iina
    rumah takder bathtub.. confirm tak bleh berendam.. wink*

    nazrie
    takkan hang tak kenai?

    ReplyDelete
  9. ardina
    saja aku nak bodek hang.. standard aaa..

    JD
    hehehehe.. ini dipanggil tabiat bermusim..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...