Tanyalah hati dulu sebelum menulis. Ingatlah, apa yang kita tulis itu bakal menjadi saksi di akhirat kelak, kerana di sana kita akan dinilai di hadapan Allah mengenai apa yang kita tulis itu.

Wednesday, December 31, 2008

What about today


Last trip for the year of 2008. Alhamdullilah, akhirnya aku berjaya jugak menjejakkan kaki ke Cameron Highland. Trip ni adalah trip 2 buah kereta. 1 keter aku (me, my mom and my 3 brothers). the Other car is my neighboor yang dok belakang2, belakang rumah aku..

One day trip, begin at 5 am.. berakhir kul 5 petang dengan makan mee udang kat cangkat jering. Erk? Macam tak logic. Tapi sumer tempat yang aku nak pegi.. dah aku pegi.. hahaha..

Yang aku sempat pegi
1. Ladang teh
2. Strawberry park
3. Taman permainan
4. Cactus park
5. Pasar malam (emm.. tempat jual banyak2 sayur tu)

Itu je kot tempat2 yang kami pegi. Tapi ok la.. aku puas hati.. pasal aku dapat shoot gamba2 yang aku nak shoot dari dulu.. it's look yummy.

Tapi, yang paling sedih dan sakit ialah aku jatuh terseliuh.. jatuh kat ladang teh.. apa nih mana leh letak lopak air kat tengah2 jalan.. ishkk.. sapa nyer keje nih.. last 2 week aku jatuh jugak.. dengan teknik jatuhan yang sama.. this time lagi sakit.. terhencut2 aku berjalan. Makk tolong urut yer nanti.. hehehe.. TQ mak..

4 comments:

  1. huuuu...besh nye gi cameron

    bile nak post gambo2 cantik?

    akak amik , mesti superb punye...tapi jangan paksa saye tengok :p

    ReplyDelete
  2. chaitt...
    hang tengok kat my fotopages.. gambaq strawberry.. yummy..

    ReplyDelete
  3. Comment di atas mcm paksaan tapi bukan secara lisan....hik

    ReplyDelete
  4. keji la zida.. memang kawan2 aku.. akan dipaksa dengan paksaan utk tengok fotopages aku.. hahahahha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...