Tanyalah hati dulu sebelum menulis. Ingatlah, apa yang kita tulis itu bakal menjadi saksi di akhirat kelak, kerana di sana kita akan dinilai di hadapan Allah mengenai apa yang kita tulis itu.

Wednesday, September 19, 2012

Si comot

Dah bersarang bersawang blog ni. Kalau tak kerana ada orang dah bagi salam tadi, mungkin akan berabuk pula. Dalam kepala banyak idea nak dikarang. Tapi bila dah pegang keyboard dan mouse, idea tiba2 terbang dibawa dek angin lalu (cehhhh!)..

Tambahan pula, notebook baru ni tak boleh nak baca 2nd partition yang ada dalam removal hdisk merah kesayangan bungaOren.. Most of the picture taken are stored in the 2nd partition tu. Kalau nak tengok 2nd partion tu kena buka thru PC yang dirumah. Jadi kerja2 mengupdate blog adalah sedikit kesusahan yang menyebabkan keringat malas itu membuak-buak! Sebab setiap entry bungaOren dimestikan oleh bungaOten untuk diletakkan sekurang-kurangnya sekeping gambar. hmmmm... kemestian yang tidak diperlukan!

Sebenarnya, banyak perkara berlaku sepanjang kemalasan mengupdate blog ini berlansung. Mana yang sempat saya karang saya akan update nanti. Tengah cari ruang dan masa dan semangat memblog itu kembali. Hope this entry shall gain the spirit back.. hehehehe..





Saya budak comot! Baru lepas mandi pun saya masih comot lagi!


Nota:
1. Waalaikumussalam Cheqna (-_-)y
2. Saya sihat. Alhamdullillah.
3. Kawan2!? Saya nak tanya... 
4. Aci ke kalu saya buat back dated entry untuk Nuzul Quran + 1syawal + 31 Ogos + 16September?
5. Aci tak aci saya nak buat jugak! (-_-)y
6. Dah nama pun blog saya kan. ikut saya la kan.. 
7. Thanks kerana memahami.. eh..faham ke? hahahahaha..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...