Tanyalah hati dulu sebelum menulis. Ingatlah, apa yang kita tulis itu bakal menjadi saksi di akhirat kelak, kerana di sana kita akan dinilai di hadapan Allah mengenai apa yang kita tulis itu.

Iklan

Iklan

Sunday, May 23, 2010

Caterer

Last week.. ada makcik datang rumah jemput makan kenduri.
Rumah dia.. is rumah teres depan my flat.

InsyaAllah.. saya datang.. terima kasih kerana menjemput.

And today is the wedding day. Wajib pegi kenduri kahwin jika dijemput.
What to do.. takkan nak g sorang2.. saya pemalu orangnya.
But i know the caterer..

Packing barang utk ke office.. but go to the caterer first to eat the nasik kenduri .. hehehe
Sebelum makan kena leter kejap ngan makcik caterer..
Tiba2 burps.. kenyang lor.. sedap betul daging masak kurma..
So makcik caterer saya dah kenyang.. tumpang lalu ye.. saya nak g ofis.

Note:
1. Tiba diofis kul 230ptg. Find out no job for me. Lucky? yes i am.. but buang masa aku datang dari jauh.. semata2 nak tengok facebook.. lebey baik aku usha pokok bunga makcik caterer tu.. ada gak pekdah dia..!
2. Makcik caterer pesan pokok gajus.
3. So call eyan.. Kami ke Lowyat dan beli kabel USB dan makan kebab kat tepi BB Plaza..

2 comments:

  1. no job?? r u serious???..ni tak aci ni...

    ReplyDelete
  2. peah
    no job that day la.. haiya..
    im bz jgk ma.. macam u..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...