Tanyalah hati dulu sebelum menulis. Ingatlah, apa yang kita tulis itu bakal menjadi saksi di akhirat kelak, kerana di sana kita akan dinilai di hadapan Allah mengenai apa yang kita tulis itu.

Monday, June 15, 2009

Durian

Need to send my sister g rumah mak mertua dia kat Melaka..

Pagi2 buter aku dah dikejutkan.. Si Maisarah dah lepak kat tepi aku sambil senyum2.. hahahaha.. anak oi.. hang da salah orang ni.. ini maklong.. bukan mak Lili... tak sabat balik Melaka ke.. sampai kejutkan mak long pagi2 buter ni..

730 pagi kami gerak ke Putrajaya amik Ann.. 815 dari putrajaya.. kul 1030 baru sampai Melaka.. slow ke aku drive? or kami sesat?? hahaha.. rest jap.. dalam 30minit.. makan2.. mee goreng sama durian.. duriannya sangat yummy.. mengenangkan itu rumah orang.. so aku makan skit je.. kalu kat kg.. abis da aku bedal..

kul 11.. gerak g melaka sama Ann.. tak plan apa2.. just redah je.. kasik bawak Ann g tour bandaraya melaka.. sebab dia selalu kena tinggal..

kami g naik Eye on Malaysia.. g round2 carik parking.. anyway.. masa carik parking tu.. aku redah je la lorong2 kecik area bandaraya tu.. Ann jadik photog jap.. snap pemandangan bandaraya bersejarah.. pastu aku park keter n kami jalan kaki redah.. masuk Jonker Walk.. Pusing2 area building2 merah.. pusing2 taman..

Last masa perut betul2 lapaq baru g makan.. kul 4 petang baru balik KL.. penat tak payah citer la.. memang penat pun.. hahaha..

Note : sori tak dapat pegi kenduri sesiapa yang menjemput.. sesiapa yang nak jumper aku nak tunjuk toy baru.. sowi sangat2.. family come first.. :P aku kena hantar adik aku.. next time kita jumpa yer..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...