Tanyalah hati dulu sebelum menulis. Ingatlah, apa yang kita tulis itu bakal menjadi saksi di akhirat kelak, kerana di sana kita akan dinilai di hadapan Allah mengenai apa yang kita tulis itu.

Sunday, June 07, 2009

Remis

Hari ni plan nak g mandi pantai.. Pantai Teluk Senangin.

kul 8 pagi..
zaida : mi.. aku kat pantai remis nih!
aku : uik? pantai remis mana? hahaha..
zaida : pantai remis kat perak la..
aku : datang la rumah aku.. dah tak jauh tu..
zaida : takbleh.. tapi aku nk tau kat mana tempat jual ikan tu..
aku : kat sini.. bla.. bla.. bla.. jumpe?
zaida : ok.. dah sampai tempat tu.. orang tu kata.. derang tak g ke laut la..
aku : la.. sori takder rezeki korang..

kul 930.. on da way ke teluk senangin..
aku : 'mungkin derang still ada area ni.. see what we can see.. haaa.. NBY 9..'
aku : zaida..
zaida : haaaaaaaaaaa.. ko..
aku : hehehe sampai jugak ko.. ok la saja mai tegur.. aku nak g pantai.. bubbye..

kul 10 tiba diteluk senangin.. kul 1230 dah kena gerak balik ke rumah.. mak gue kena g makan kenduri.. nanti datang lagi la..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...